"Někteří lidé mají potřebu říkat své názory veřejně.
"
A tak si jen tak přijdou na natáčení zábavného pořadu, respektive přijmou telefonické pozvání k natáčení. Jen tak náhodou se jedná o lidi s obdobným politickým názorem. Mají-li ti lidé potřebu říkat věci veřejně, přijdou příště do pořadu Prostřeno, Výměna manželek, "Tvář" a podobně?
Je mi to tak nějak politicky jedno, "marůdkuju", tak se válím s noťasem v posteli, ale přijde mně to zajímavé, ráda bych znala souvislosti. Možná se to ukáže už zítra.
----
Deník Neovlivní.cz sestavil žebříček nejvlivnějších lidí v českém šoubyznysu.
Číslo 9: Simona Matásková – Neviditelná královna televizních show
Narozena 18. srpna 1967, kreativní producentka, dramaturgyně a také novinářka.
„To vůbec ne,“ reagovala Simona Matásková v rozhovoru pro Neovlivní. cz na dotaz, zda by se zařadila mezi nejvlivnější lidi v českém šoubyznysu. „Představa, že si připustím, že mám moc nad nějakými lidmi jen proto, že je můžu někam obsadit – do seriálu nebo do show – je odporná,“ dodala. Jenže – přiznal by se kardinál Richelieu veřejně, že to on, nikoli Ludvík XIII. vládl Francii?
Ikonickou se pak za osmnáct let jejich společné spolupráce stala late night show Jana Krause, která prošla několika televizemi a aktuálně je na Primě. Stále pod taktovkou Matáskové. I zde je producentka primárně tím, kdo zve hosty – a umí je i odmítnout. „Vždy fungovala jakási domluva, že lidi, kteří usednou na to pekelné kanape, občas dodá televize, kde zrovna Kraus dělá, aby si propagovala své jiné pořady. Když se to ale Matáskové nezdá, klidně je pošle k šípku,“ tvrdí televizní insider.
Ostatně: byla to právě Matásková, kdo si v roce 2011 na Primě vydupal výjimku pro Show Jana Krause. Jako jediný produkt televize smí být umístěn na „partnerském“ kanálu YouTube. Kraus tehdy tvrdil, že si jej vybral pro jeho filosofii svobodného sdílení informací. Pravdou je, že webové stránky Primy tehdy připomínaly horor a měly mizernou návštěvnost. Vysílání na YouTube má kromě významně jiné návštěvnosti ještě jeden bonus – tvůrci mají z partnerské smlouvy podíl na online reklamě.