4.1.2017 22:05:53 Yuki 00,03,07
Re: "Motivační" jedničky X objektivita hodnocení
sice nejsem prvostupňová učitelka, ale připadá mi to jako blbost, jako jedna z mnoha blbostí, který se dějí na prvním stupni
ale vzhledem k tomu, že jsem zažila "motivační" trojku - pro jedničkáře po třech týdnech nemoci, prý aby věděl, že má zase začít něco dělat... tak už mě asi nepřekvapí nic
děcko vnímá známku, kažou stejněě, bez ohledu na o, jestli je jedna v sešitě za vymalovaný obrázek a jiná za diktát nebo pololetní opáčko, je blbost učitelky, že dává známky, ty motivační může nahradit třeba razítkem, radst udělají stejnou a známky může nechat na skutečý hodnocení
i když co se týká známek - jestli se děcko učí písemný dělení a některý to zvládá po měsíci jiný po třech měsících, oba to zvládli za stejný pololetí, ale každý má jinou známku, ne za to, jak to zvládli, ale jak rychle, což je blbost, na rpvním stupni by se známkovat mělo buď vůbec nebo jednou za třeba čtvrtletí, s tím, že by měli dost času na zvládnutí
Odpovědět