23.12.2017 12:26:27 Mariana +2
Re: Trable se smlouvou u Vodafonu
No s Vodafonem mám ty úplně nejhorší zkušenosti - v porovnání tedy mezi jednotlivými operátory. A mám tedy na mysli firemní smlouvu, kde máme poměrně dost čísel.
Vodafone už nikdy víc a to právě kvůli té komunikaci, naprosto hrozné. A to nemluvě o tom že když už tam člověk nemá čísla, tak se ani nedovolá.
Pro mně je Vodafone firma která nekomunikuje se zákazníky. Nebo spíš jen když ptáčka lapají.
Takže u nás už je do výběr.řízení nezařazuji a každému zástupci co se přijde snažit pěkně od plic řeknu ty naše zkušenosti proč.
A taky už trvám na tom že k nám jezdí obch.zástupce osobně a podle "úrovně komunikace" a spokojenosti i s ním vyhodnocujeme kterému operátorovi smlouvu dáme. Nejde už nám jen o tu nejnižší cenu ale i to jak se chovají když něco potřebujeme.
A podobné fígle a podrazy jako Vodafone nám ani při odchodu neudělal žádný jiný operátor, takže ti mají šanci zas třeba v dalším období, Vodafone už ale riskovat nebudu.
Poradit co udělat asi nevím, leda volat a nedat se odbýt, stěžovat že zástupce nekomunikuje, že chcete odpověď a řešení hned a nebudete čekat až se někdo (možná) ozve. Prostě neozval se tak ať vám ta operátorka odpoví hned.
Mně v podobných případech pomáhá buď slušná leč vytrvalá žádost. Dotazy "a proč to nemůžete udělat vy a teď hned". Nezlobte se nechci čekat volá, až mi někdo zavolá, chci řešení teď.
Odpovědět