chtěla bych se vás zeptat na tipy na zrychlení práce v kanceláři – je to práce se spisy, kterých je opravdu hodně, někdo je posune ke mně a já s nimi cosi musím udělat a vyřídit je tím nebo je posunout dál k někomu dalšímu, přitom musím něco nastudovat a zaujmout názor......pracuji tam několik měsíců a ze začátku jsem spisy vyřizovala stejně rychle, jak jsem je dostávala, ale teď se mi začaly hromadit v kanceláři, což nesnesu, tak jsem udělala pár dlouhých přesčasů a párkrát si donesla práci domů, ale nechci v těch přesčasech ani práci doma pokračovat, protože mám ještě jiné povinnosti
jasně, že se mi to zrychlilo tím, že jsem si od už začátku dělala vzory svých písemných výstupů a mám je pečlivě roztříděné, abych mezi nimi nemusela dlouho hledat, ale celá ta agenda je dost nová a poměrně komplikovaná a je nutné vymýšlet pořád něco vlastního, na všechno prostě vzory nenapíšu......a je to tam poměrně blbě zorganizované, že lidi nesdílejí informace a vzory, každý si to tam dělá podle svého, až na jednu čestnou výjimku, která vzory poctivě sdílí na společném serveru, ale ten zase dělá dosti jinou agendu než já, mohu od něj čerpat jen omezeně
máte nějaké tipy na zrychlení práce v kanceláři? jak zorganizovat sebe? dělat složitější věci hned ráno a odpoledne dělat rutinní věci? nebo podle toho, na co máte zrovna náladu? nebo dělat po sobě věci, které jsou typově stejné? co jste na sobě a na své organizaci práce změnily a pomohlo vám to?
dodávám, že nemám na koho delegovat a rozdělení spisů taky neovlivním, to je dané a neměnné...prostě se s tím musím poprat nějak sama, pokud tam chci ještě nějakou dobu zůstat a to chci
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.