8.2.2021 17:51:14 Půlka psa
Učitelka zadává žákům tvorbu pracovních listů
Učitelka zadává žákům tvorbu pracovních listů. Jedná se o SŠ a dejme tomu z chemie mají žáci za domácí úkol na známky dělat pracovní listy, a to ve dvou verzích - s odpověďmi a bez nich (pravděpodobně pro další využití jinými třídami).
Problém je v tom, že dcera a kamarádka dostaly za své listy sníženou známku za věci, které se netýkají učiva daného předmětu, ale nějaké metodiky tvorby těch pracovních listů. Ohledně učiva chemie mají obě vše správně, ale dvojka je např. za to, že dcera vymyslela osmisměrku s výrazy na zadané téma a napsala seznam slov k vyhledání, ale nemá to uvozeno zadáním typu "vyhledejte slova a ze zbylých písmen složte tajenku". U testové části zase její kamarádka vyrobila test včetně úvodního návětí, ale zapomněla tam napsat, že má budoucí uživatel zaškrtnout jen jednu správnou odpověď, protože to není multichoice.
Dotaz - je oprávněné po žácích chtít dělat pracovní listy (nejspíš) pro další žáky? Smí je hodnotit za jiné věci než je učivo toho předmětu? (Jedná se o gympl a ne o pedagogickou školu).
Je to po několikáté a učitelka vůbec neodpovídá dětem na maily, kde známku reklamují a v rámci hodin jim řekne, že jsou drzí, ačkoliv se to jen snaží vyargumentovat. Tím pádem, pokud řešit, tak je to už na rodičích. Řešily byste to se školu nebo to nechaly být?
Odpovědět