21.2.2016 22:03:48
Kreditko,ale to o čem píše Eržika vážně funguje.Kamarádka má dceru integrovanou v takovéhle škole,přešla z praktické a zvládá v pohodě.Nikdo z toho problém nemá.Ale rozhodně to nepůjde při dnešním způsobu výuky na klasických základkách.To bude jeden obrovský malér.školy zhusta nechtějí integrovat nemají s tím zkušenost a rovnou maj dělat inkluzi.
|
kreditka |
21.2.2016 21:49:55
Učitelka se nemůže současně věnovat několika skupinám dětí - hele u nás jsou smíšené ročníky a jo někdy je to dobrý, ale často je to na obtíž a to jsou tady děti všechny mentálně OK a celkem ukázněné, navíc je tu na hlavní předměty 15 dětí ve třídě (2. + 3. třída)
|
kreditka |
21.2.2016 21:41:24
A co to tedy je? Jak chceš vzdělávat současně děti zdravé a děti mentálně o 3 roky mladší?? To je jako bych vzala půlročního syna a chtěla po něm výsledky jako po čtyřleťákovi je jasný že na stejný úrovni prostě nejsou, každý má svoje potřeby i když podobný cíl... Fakt nevidím v inkluzi význam ani pro zdravé ani pro mentálně postižené. Nemluvím o dětech s tělesným postižením....
|
21.2.2016 21:15:03
V inkluzivní výuce se děti ve třídě neporovnávají. Všechny mají svůj plán učiva (nadané, SPU, pomalejší...). Přesto mohou pracovat společně. Ještě přínosnější mě přijde tato výuka ve věkově smíšených třídách.
|
21.2.2016 21:13:08
Kreditko, to co popisuješ není inkluze!
|
21.2.2016 21:11:44
Renato, ale toto, co popisujete, není inkluzivní vudělávání. Inkluzivní vzdělávání je vzdělávání všech žáků dle jejich potřeb. (nadaných, hendikepovaných, SPU).
Nelze aplikovat ve stávajícím běžném systému výuky, kde se všichni děti najednou učí to samé ve stejném rozsahu! Ale lze to dělat i jinak... |
Renata, 2 děti |
• |
21.2.2016 14:42:39
S inkluzí za současného stavu školství také zásadně nesouhlasím. Školy, potažmo učitelé, se především musejí naučit efektivně a smysluplně vzdělávat průměrné, nadprůměrné a mimořádně nadané žáky. Dokud nebudou zvládat tuto základní funkci, nemá smysl se o inkluzi bavit. Mé dítě chodí do školy s jedním dítětem z "propagačního" videa. Maminka pochopitelně mluví sama za sebe, tak, jak to vidí ona, neboli vyzdvihuje především přínos pro její postižené dítě. Já to vidím ze strany druhé. Mé dítě s diagnózou mimořádného nadání chodí ze školy otrávené a znuděné. Postižené dítě během výuky nestále ruší, občas se válí po zemi a pozornost učitelky i asistentky je směřována především k němu. Ostatním dětem ve třídě je neustále zdůrazňováno, jaký přínos pro ně přítomnost postiženého dítěte má. Já jsem bohužel na žádný přínos nepřišla. Vidím jen, že dětem, které jednou budou toto silně postižené dítě z daní živit, je věnována nesrovnatelně menší pozornost... Toť vše.
|
.kili. |
21.2.2016 14:31:14
jen v čem je ta síla každé z nich. Víra je stálou potřebou, vědět však je někdy nezbytné hned, přesně a bez chyb. Kdo neví, neměl by činit pokusy, zejména na dětech.
|
.kili. |
21.2.2016 14:10:01
pt-"..daůších.."
|
.kili. |
21.2.2016 14:08:50
nejbližěích dvacet let je sociální inkluse v našem školství až na výjimky vyloučena. Zbude jen tyátr a potěmkinovštiny. Osud další let je obskurní.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.