kreditka |
20.2.2016 20:32:46
Přesně tak, nechápu co je přínosného na tom že 28 dětí ve třídě plynně čte a učí se násobilkuá zatímco v zadní lavici sedí dítko s DS s asistentkou a učí se první rozpoznávat jednotlivá písmena a sotva sčítá do 10... zákonitě asistentka s integrovaným dítětem musí rušit děti, které sedí před nimi
|
Viola |
20.2.2016 19:34:14
To zní rozumně. Pokud se nepletu, dřív se takovým třídám říkalo vyrovnávací.
|
Sonda |
• |
20.2.2016 18:13:05
Inkluze ano u dětí s tělesným či smyslovým postižením. U dětí mentálním postižením je třeba pečlivě zvážit, zda je to přínosné a zvládnutelné (nejen pro dítě ale také pro ostatní děti ve třídě). Za mne ideálnějši by byly školy (lze spíše u velkých) ve kterých by existovala např. v každém ročníku jedna třída pro děti s mentálním hendikepem se specializovaným a zkušeným pedagogem, určité aktivity by děti mohly sdílet společně se zdravými - družina, kroužky a možná i některé vyučování předměty - výtvarka, hudebka, společně projekty v rámci ročníku apod..
|
Michaela Hájková |
• |
20.2.2016 8:58:07
Myslím si ,že by měl mít každý právo volby kam své dítě dá vzdělávat-co třeba děti,které se špatně soustředí a každá věc ho rozhodí a má třeba i psichycké problémy,protože se mu děti posmívají pro ty je naopak lepší být v menším kolektivu se stejným postiženým,aby si nepřišli méně cené-hloupé mezi jedničkáři.Mám s tím osobní zkušenost-vyloženě s tím bojujeme už třetí rok.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.