Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
Okolík | 129526 |
31.3.2019 19:40:16
Delete,
Já jsem napsala o dvou rodinách které znám osobně a od tebe je reakce, že vlastně kecám a jejich zkušenost není pravda? Nechápu. Já tvoji dobrou zkušenost nezpochybňuju, nevím, proč ty zpochybňuješ moji. Tím bych diskusi skončila, na tohle tvoje shazování nemám náladu. |
Delete | 8214 |
31.3.2019 19:33:51
Okolíku,
mám ten samý dojem z tebe. Nevím, proč se se mnou chceš hádat, nelíbí se mi to. Jen jsem popisovala, jak je to s tím "varujícím" dvouletým rozdílem, kterým se vždy začne argumentovat ve chvíli, kdy někdo začně mluvit o tom, že by podzimní dítě mohlo jít do školy v necelých šesti letech. |
Delete | 8214 |
31.3.2019 19:30:13
A jinak odpovědí na to, že předčasně zaškolené dítě bude nejmladší (vždycky je někdo nejmladší) a bude mít o dva roky starší spolužáky, jsou věkově smíšené třídy, dnes už nejen v Montessori, ale i v běřných školkách, kde už je tento trend většinový. Ty děti s tím problém nemívají, to spíš někteří dospělí.
Já právě (ale nejen) proto dávala nejstarší holku do Montessori, jestliže chodila do třídy s páťáky, nikdo neřešil, že se narodila o týden později, než podle zákona směla, aby šla do školy v šesti. A v těch věkově smíšených třídách je výhoda, že nejmladší i nejstarší je tam člověk maxumálně jeden školní rok. |
Okolík | 129526 |
31.3.2019 19:26:27
Delete, o co ti jde?
To je přece skutečnost, že to v některých třídách tak je jak jsem psala. Ony jaksi ty děti nechodí jen do 1. - 3. třídy, ony do školy chodí ještě dalších 6, 7, 8, .... let. Také existují i jiné třídy a školy, než ta tvoje. Proč máš potřebu popírat jiné zkušenosti než svoje vlastní? Promiň, připadá mi, že ze mě děláš blbce a nelíbí se mi to. |
Delete | 8214 |
31.3.2019 19:24:55
Marko,
jenže cpát dítěti, které je nastartované učit se číst, psát a počítat v tom základním módu cizí jazyk, je úplně o ničem, protože je to jiná oblast a jeho potřeby to neuspokojí. A za rok iž to dítě nebude bavit dělat ty činnosti pro prcky, které jsou ale ideální průpravou pro zvládnutí čtení, psaní a počítání. A pokud se to dítě nenaučí během toho roku číst, psát a počítat samo, těžko pak uspokojíš jeho mentální potřeby, které už by tyto dovednosti vyžadovaly. Ta přípravka by byla dobrá, kdyby pořád někdo nevymýšlel, kdo tam vlastně smí a nesmí (dřív to zase bylo jen pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí). Ostatně, ony předškolní třídy jako součást běžných základních škol, jak je to v UK nebo Kanadě, mají cosi do sebe. Děti tam mají možnost naučit se i číst a psát, aniž ale někdo ičekává, že to zvládnou všechny v tom roce.... |
Delete | 8214 |
31.3.2019 19:18:15
Okolíku,
takže odrazování dvouletým rozdílem a působením jak malé dítě proti o dva roky starším spolužákům jsi nepsala ty? |
K_at | 121378 |
31.3.2019 19:15:41
Okoliku, mela by to trochu tusit i ta ucitelka v MS. Kdyz mas 2-3 roky dite, ktere se jevi konstantne jako roztekanej, divokej, zrychlenej, a jevi se tak celou dobu MS, je dost pravdepodobne, ze to tak proste ma. A bude mit dal. Dite, ktere je nedozrale a nezvlada zatim nektere zasadni veci, je dost pravdepodobne, ze za dalsi rok dozraje a nektere nedostatky zvladne. Tam ma osd smysl.
|
Okolík | 129526 |
31.3.2019 19:10:31
Kat, to je samozřejmě otázka. A u 5 letého se to asi s jistotou nepozná. Já znám příklady,kdy ten dřívější nástup těm dětem neprospěl. Ale někteří tu píšou, že jejich dětem ano. Proto píšu, že je to individuální ...
|
Okolík | 129526 |
31.3.2019 19:07:05
Delete, já nejsem úplně hloupá a umím si to také spočítat ...
|
Marika Letní | 140743 |
31.3.2019 19:06:45
Delete aha to mi nedošlo. Tak bych asi zkusila náročnější školku na poslední rok. Třeba cizojazyčnou.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.