Jani a co u zápisu, tam bylo vše v pohodě?
tedy u nás u zápisu hodně zdůrazňovaly, že jim nejde ani tak o to, zda-li děti čtou, píší, počítají (takovýc dětí teď už je hodně), ale spíš se soustředili na předpoklady (tedy vrozené, ne už naučené), sociální zralost a na samostatnost (aby si dítko zvládlo přinést oběd, dojít na záchod a neztratit se
, převléknout se na tělocvik, aniž by u toho ztatilo plno věcí, co si pak zase obléknout), mluvily o tomhle hodně s rodiči a i ve školce...
to, že některé děti neumí žádné písmenko a některé čte u nás poblém není, ale syn chodí do školy, kde je málo dětí ve třídě a kromě učky mají i asistentku... prostě dovednosti se časem víceméně srovnají, u nás čte snad půlka třídy včetně syna, ten i píše, počítá, násobí... ale i tak se v 1. třídě nenudí
asi jde hodně o přístupu a komunikaci všech... rodičů, školy, školky...