Přidat odpověď
Ilono, mluvím o prvňákovi. Ovšem kdyby dostal poznámku třeba i syn z páté třídy, nejdu tam, ale volám učitelce, protože když ona dá poznámku, tak to je na pováženou. Takže bych chtěla vědět, co a jak. A v té první třídě? První měsíc jsem tam byla 2-3x do týdne - učitelka si nesedla se synem ani se mnou, takže bylo nutný kde co pořešit dřív, než by mohlo být pozdě. Mám zkušenost, že když se pořeší všechno, třeba i prkotiny, dá se na tom pak stavět. Snad se nám povedlo trochu obrousit hrany, protože syn už nechodí se školy tak znechucený a vydeptaný a uklidnil se. Takže vůbec netuším, proč by mělo být dítě vyloučené z kolektivu a cítit se jak na pupeční šňůře. U toho nejmladšího postupuju stejně jako u starších dětí a nemyslím si, že by to děti nejak zatěžovalo. Nicméně, třídní učitelku syna potkávám často na procházce se psem a jeho učitele na plavání, takže minimálně 1x týdně prohodím pár slov s některým z jeho učitelů. Nebavíme se o učení, ale když se mi něco nezdá, pozeptám se a oni to mohou využít taktéž.
Předchozí