Přidat odpověď
Vendyno, tak fyzické tresty by byly kontraproduktivní, protože jde hlavně o to, že se postrkuje s klukama, žduchají se, bouchají se, ubližují si. Někdy začne on, někdy se brání a tak pořád dokola. Ignorace taky nehrozí, protože mi to jedno není, jak se chová. On na jednu stranu dokáže říct, že p. uč. je blbá (sorry ale já takhle o p.uč. nemluvím, prostě jak něco není podle něj, tak je to blbé), protože dovolila ostatním dětem, kterým prý on ublíží a nebude to brutální, aby mu to oplatily a tohle je prý špatně, ale už nedokáže sám pochopit nebo přijít na to, že kdyby si nezačal a těm dětem neubližoval, nedrcal do nich apod., tak s ním nic takového p.uč. před tabulí před celou třídou neřeší. Mimochodem, tohle mi taky nepřijde zrovna košer od paní učitelky, takové řešení, ale chápu, že děti se nemají nechat otloukat, taky by se mi to nelíbilo. Já naprosto uznávám, že to co dělá syn je špatně, ale nevím, jak ho to mám odnaučit. Nedělá to jako jediný, ale podle toho, jak mi to líčí, tak mi přijde, že on to dělá nejvíc. No jsem zvědavá, co mi řekne paní učitelka na třídní schůzce.
Předchozí