No, Štěpánko, a jak mám jako matka řešit, že dcera nemá úkol - no, nemá, ptž si nechávají učebnice ve škole a ona si zapomněla přinést domů pracovní sešit
Že nemá obalený sešit, nůžky, lepidlo... kujva, má, přinutila jsem jí dát si to do aktovky, všimla jsem doma nějakých podezřelých přebytků... jenom zapomněla, že to má v aktovce
Za listopad má osm poznámek za zapomínání... a to máme teprve dvanáctého. Poznámku, že si píše úkol o přestávce, nepočítám, ta by byla devátá.
Jako já chápu, že pokud nemá pomůcky, dost těžko může při vyučování spolupracovat. Ale už nechápu, co se jako očekává ode mne. A už vůbec nechápu, proč učitelce vadí úkol psaný o přestávce nebo nepodepsaný, v podstatě je fajn, když se ho holka snažila udělat. Se zapomínáním bojuje už od první třídy, teď je ve třetí a je to čím dál tím horší