Přidat odpověď
budeš se divit,ale jedno to není.Je sakra velký rozdíl mezi dítětem které je v šesti nebo sedmi letech rádo že pozná dvacet písmen a mezi dítětem které má v těch šesti za sebou několik knih které samo přečetlo.Proč by se takové dítě mělo v první třídě učit,že M+A je MA,když ho to nebaví,nudí,nesoustředí se na to apod.Když dvouleťákovi vezmeš dudlík,taky neuděláš krok zpátky tím že mu ho za půl roku vrátíš když bude mít protivné dny.Sama vím z osobní zkušenosti,co jsem prožívala v první a druhé třídě když se četlo,děti byly rádi že vůbec přeblekotaly jednoduchá slova nebo věty a já za sebou měla desítky přečtených knížek a nedávala jsem pozor na výuku,protože jsem neměla potřebu učit se to co jsem několik let znala.A učitel mi to dával celkem sežrat.
Předchozí