Dobře, když si slabiku nemusí pamatovat, tak proč si ji nemůže číst po písmenku? Přečetl by si ji po písmenku a ke slabice by došel taky. Pokud si ji přečíst po písmenku nesmí, musí si ji zapamatovat. Jak jinak by k ní došel? Může si ji ještě po písmenku přečíst potichu a nahlas říct slabiku - ale to už je třeba v písmenkování "vyšší level", přečíst si spojení písmen potichu a nahlas to říct jako celek
To, že si "musí vybavit ten zvuk" prostě ještě spíš potvrzuje, že si tu slabiku musí zapamatovat a musí ji umět přiřadit ke skupině písmen a nějakému zvuku.
Jako tak, jak to píšeš, se děti učí jednak zvuky pro písmena a jednak zvuky pro skupiny písmen. Obojí se musí naučit nazpaměť. Jako to je to, co mě překvapilo. Já myslela, že i ty skupiny písmen (tedy - slabiky) normálně čtou po písmenkách, ty si spojí do slabik a slabiky potom do slova.