Přidat odpověď
ahojky, malej už je ve druhý,
ale vím, že před vánoci už četl plynule bez slabikování, je ale fakt, že uměl všechna písmenka velká a už spojoval slova sám než do první třídy šel.
Ale pak o prázdninách po první třídě tu byl syn od sousedky, taky po první třídě a ten četl proti našemu dost hrozně.
Myslím, že to je dost individální, jak které dítě to baví. Náš malej si četl hodně sám, má rád stolní hry, kde se čte, dívá se s námi třeba na seriály anglicky a čte si české titulky, někdy mě překvapí i jak rychle to přečte a ještě rád čte pohádky ségře, když na něj má náladu.
Jinak ale myslím, že slabikování a neplynulé je ještě v pohodě.
Syn i přesto, že čte hodně a rád, tak třeba hodně zdůrazňuje předložku k a v, u něčeho to hezky naváže, ale u něčeho to hrozně zdůražní.
Předchozí