Přidat odpověď
Monty, ono je to hrozně těžký, když není škola, která by se individualitám věnovala tak nějak sama od sebe, tak se tam akcelerovaný dítě prostě nudí, ale není to nuda jako že by neměl co dělat, je to o tom, že se nic novýho nedozví
jesli má tvůj syn zálibu v biologii, ale nečetl, nepočítal, nebo nepsal než šel do školy, tak mu škola něco dává, a i když by zvládl rychlejší tempo, tak to není úplně o ničem
ale když jde do školy prvňák s tím, že čte (ne přečte, ale opravdu právoplatně čte) a matematiku má zvládnutou minimálně na úrovni druhé třídy, tak potřebje jiný přístup, jinou výuku
taky v životě nebude pořád mezi lidma tak rozdílnýma než je on, jistěže se v budově, kde bude mít svou laboratoř, bude vyskytovat i údržbář, ale on bude svou práci řešit s jinýma
musí se naučit vycházet se všema, nepohrdat nikým, znát cenu práce, jakékoliv, ale to všechno neznamená, že bude čekat, až ho ti ostatní dohoní a průměrovat se s nima
Předchozí