Monty,
předpokládám,že se nejedná o klasické učebnice,ale spíš o takové ty pracovní sešity co dnes děti mají. Tam bych to tedy vůbec neřešila pokud nekreslí do ještě neprobrané látky. Já sama se svojí dcerou velmi časo vybarvuji dané obrázky a to už od první třídy. Jednak to má hezčí,když je to vybarvené a druhak jí to baví. Společně takhle sedíme,vybarvujeme a povídáme si o tom,co bylo ve škole. Je to takový nenásilný atak na to,aby mi řekla co bylo,protože na moje dotazy co bylo ve škole obě moje děti odpovídaji sborově NIC. Fakt se divím,že tam ještě chodí,když se tam NIC neděje.
Asi bych učitelce na rovinu položila otázku co je na tom,tak závadného a proč,je toto nepřípustné. Kdyby čmáral do vratných učebnic,byl by to problém,ale takhle je to od ní asi nesmyslná buzerace.