Jo aha, teď se to tu řešilo. No pokud to jsou učebnice, kam se stejně píše a ne knihy jen na čtení, tak fakt nevím, v čem má paní problém. Přeci by mělo jít o to, co se naučí a ne o to, v jak vzorném stavu má pracovní sešity.
Dodneška nechápu, proč my jsme kolikrát dostávali známky za úpravu sešitu a ne za to, co v něm bylo. Prostě důležitá byla forma a ne obsah.
I když zpětně docela chápu mého učitele, který se vztekal, když jsem mu odevzdala papír s písemou z matiky, na které nebylo zhola nic, jen moje jméno, datum a hromada sluníček, srdíček a smajlíků. Bral to jako hroznou drzost, ale já to tak nemyslela. Prostě jsem si nervozně kreslila, když jsem přemýšlela nad příklady. No a když sjem nic nevymyslela, tak jsem to odevzdala. Byla z toho tenkrát třídní dutka tuším.