Nj, učitelka má zažité co je "správné" a nejradši by měla všechny žáčky "správné". Ale život je přece pestřejší. Možná bych si jednou fakt přivstala, přinesla bych sobě i učitelce kávu v termosce a sušenky, a pak jí tak nějak co nejvíc v klidu jak umím řekla, že
1)sešity jsou pracovní, píše se do nich, ostatní knihy rozhodně neničí - tj. není to destruktivní činnost
2)syn maluje velmi, velmi, velmi rád, denně, hodně, zkrátka je to jeho koníček ve kterém ho ráda podporuješ
3)dalším jeho koníčkem jsou vtipy, komiksy, je svým založením bavič, ne cholerik
4)malování mu pomáhá v tom, že si uvědomuje obsah čteného/nakresleného - vždyť se vyjadřuje "k věci", lépe si pak také pamatuje, má vizuální paměť
no a nakonec
5)malování mu pomáhá v tom, že vybíjí jeho přebytečnou energii, pokud by neutíkala tudy, nejspíš by musela ven nějakým jiným, ještě méně přijatelným způsobem - povídání, vyrušování, vtipy nahlas, třídní šaškování - takže jestli jí to stojí za to, abychom ho to nějak dramaticky odnaučovaly
Závěrem bych jí poděkovala že se o syna zajímá, že je z toho vidět snaha o individuální přístup k dětem, takže máš radost že má tvoje dítě takovou zodpovědnou učitelku.
A pak bych si šla dospat veršíček