Lesněnko, předloni jsme řešili totéž se synem - narozen na konci srpna. Z PPP doporučili nástup do školy, ve školce jedna učitelka (méně všímavá) také, druhá, která si opravdu všímala dětí mi dávala za pravdu, se syn, ač chytrý (po písmenkách četl věty, počítal), je ještě velmi roztěkaný a dětský. Všichni upozorňovali na to, že je velmi vysoký a jak bude za rok vypadat....(nejvyšší ve třídě by byl vloni a je samozřejmě i letos , ale s pozorností a soustředěním to společného nemá nic, což občas lidem unikalo
).
Nakonec jsme odklad vyřídili u jiné psycholožky až v červnu. Sami jsme byli na rozpacích, zda jej přeci jen do školy nedat, ale dnes toho nelituju. Navíc, u nás funguje nultý ročník, takže nakonec nastoupil tam. Nyní je v první třídě, v žádném případě není nejstarší (kdyby nastoupil už vloni byl by o 4 měsíce mladší než druhý nejmladší chlapec), to, že de-facto uměl vše krom psaní mu pomáhá překonat handicap, neboť soustředění je dosud velký problém. Ale hlavně - do školy chodí rád. O rok dříve by byl asi méně spokojený, chtěl si hrát.