Přidat odpověď
Očičko, dítě může takhle se zpožděním reagovat i na přísnost paní učitelky. Ze začátku mohla mít holčička pocit, že když se bude víc snažit, bude mít známky lepší a teď jí možná dochází, že je všechno marný, když maj takový známky všichni a pořád...
Asi bych za učitelkou došla spíš s tim, že dítě má psychosomatické potíže a nechce chodit do školy a jestli ji napadá, čim by to mohlo bejt. Podle toho, co by říkala, bych přidávala jaký příčiny tam můžou bejt podle mě (páč jako rodič tušim, na co mý dítě může bejt citlivý). Třeba učka přijde ještě s něčim jinym, co holčička doma nezmínila a kdybych jí řekla hned v první větě o šikaně, tak se k jiný možnosti nedoberem a to, co děti umí pojmenovat můžou bejt zástupný problémy za něco, co třeba pojmenovat neumí...
Předchozí