| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Jane, dovolte mi, abych reagovala na veše příspěvky do diskuse o AJ školách a školkách. Sama mám dceru v Babybee školce a nyní vybírám další školu pro ni. Do aj školky jsem ji dávala z jiných důvodů, než aby se naučila jazyk, i když její krásná výslovnost a plynná znalost jazyku je také dobrá. Ale o co mi šlo především, je krásný přístup k dětem, který si člověk zaplatí, s tím jsem srovnaná. Sama pracuji jako dětský klinický psycholog a mám 15letou bohatou zkušenost s různými průšvihy v předškolních i školních zařízeních, které děti i dlouhodoběji poškodily a vzaly jim chuť poznávat a někdy i radost z vrstevnické komunikace. To byl můj hlavní důvod, proč jsem dceru nedala ve 3 letech mezi 25 dalších dětiček, kde by se chudák ztratila a musela přizpůsobit režimu, kde není prostor na individuální přístup, i když učitelky nejsou lidsky horší, jen nemají prostor. Sama to vím od ředitelky té státní školky, kam malá měla původně chodit. Nemají čas, stačí jedno problémové dítě a je hukot kolem něj, občas mi tato státní školka takové děti posílá do ordinace, často s tím, že na další děti pak prostor nemají....Jsem ráda, že Babybee školka vždy usilovala o prostor pro každé jednotlivé dítě a někdy to bylo i právě problémové ADHD dítě, oni díky 12 dětem a 2 učitelům ve třídě vždy takto děti zintegrovaly, ty tam chodí rády a má dcera je šťastná, v životě nebyla nemocná. Dcera není ani trochu ambiciozní, jediné úsilí, které v životě vynakládá, je to, aby se co nejvíce nasmála a pobavila, sama bych ji nedokázala naučit ani počítat, ani anglicky, jakékoli nácviky dovedností se mnou odmítá, přesto v Babybee ji spontánně tomuto všemu naučili tak, že když jsem jí nedávno dávala různé testy znalostí a IQ (profesionální zvědavost), ve spoustě excelovala. já i manžel jsme osoby, co neustále studují v rámci dalšího sebevzdělávání, dcera v sobě ambice nemá, v případě, že by ji učitelka v prvních třídách odradila, nikdy nebude