| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj holky, snad se na mě nebudete zlobit, když vám se vstoupím s otázkou a poradíte mi. Musím se přiznat, že jsem naprostý a úplný laik a neznalec látkových plen, na děti jsem měla vždy jednorázovky, takže se v látkovách vůbec ale vůbec nevyznám. A ted na co se chci zeptat - dcera je už asi tři měsíce bez plín přes den, na noc dávám plínku - někdy ji počůrá někdy je suchá. Když ji ale nechám bez plíny, vždy se počůrá...prostě tu noc ještě nějak nebudu řešit a tlačit na ni, asi na to ještě není připravená, počkám. Ale - už se mi nechce zbytečně kupovat balíky jednorázovek, i když by mě pri frekvenci jedna plínka na noc vydržely dlouho. Tak mě včera v noci, jak bylo vedro a nemohla jsem spát, napadlo , jestli neexistují nějaké takové ty kalhotky látkové, že bych si dvoje, třeba i použité, koupila, a když bude potřeba a počůrá je, tak jen vyprala. Existuje něco takového? A jaké jsou to značky? Asi se ptám fakt blbě, tak se ještě jednou omlouvám...prostě si představuju nějaký kalhotky, který neprotečou, nemusí být bůhvijak savé (jde o jedno čůrání většinou), a které obleče i náš špekounek - ve velikostech se taky nevyznám, jestli byste mě neporadili. Koukala jsem zběžně na mmb, ale jsem z toho jelen.
Ještě jednou děkuji za rady Lucka

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.