MM, já ti řeknu svou zkušenost:
Denis uměl česky číst před nástupem do školy, nastupoval teď, čerstvě v šesti. Nezkoumala jsem, jak se učil číst, ani byhc to nijak neuměl ovlivnit...Teď se učí ve škole klasicky slabikování, nemá vůbec žádný problém, ale když ho občas slyším číst složitější slova,je slyšet,že používá tu genetickou metodu, po písmenkách, tak jak se teda učil on sám, od začátku. Takže to má nějak dohromady a nečiní mu to problém...
On navíc nastoupil do 2.britské třídy a tam už hned první týden dostaly knížky, vždycky v pondělí a v pátek je musí umět hezky přečíst a píšou z toho diktáty. Protože se anglicky jinak píše než čte, tak mu to zezačátku dost nešlo,byl dost vykolejenej, ale tím pravidelným čtením si nějak vryl ta jednotlivá slova do hlavy, celá, takže teď už čte celkem plynně-a čte celý slovo, ani po slabikách,ani po písmenách. Jak se jmenuje tahle metoda, nevím...
Takže si myslím,že nakonec na té metodě zas tolik nezáleží, i když někomu může sednat jedna líp..