U nich neumí číst, psát, počítat nikdo.
Co se týče kamarádů, myslím, že hlavní rozdíl je, že ona je vlastně dospělá. Když jí byly dva, tak lidi mysleli, že mluvím s puberťákem - vykulili oči, když jsme vyšly zpoza regálu
No a teď je ve třídě s dětmi, co jsou zkrátka děti. Neumí ze sebe dělat šaška, neumí nikomu ze srandy podrazit nohu. Zamýšlí se nad věcmi, které nenapadnou normálního dospělého.
To, že tam nemá moc co dělat, jí trápí taky, ale pravda méně než ti kamarádi. Chodí na AJ - výsledek po měsíci, že znají jména pár lidí a umějí říct: "Kdo je tam?" Tak si s úrovní kurzu nejsem moc jistá. Chodí do výtvarky, tancovat.
Posadit vedle méně nadaného žáka - to paní učitelka zkoušela, ale všichni od ní akorát intenzivně opisují (a v té první to pořád ještě neumí moc maskovat
), nebo jí dává vedle těch nejzlobivějších a tak sedí každý týden s někým jiným.
Číst si v hodině může a ještě bych chtěla, aby se nenudila v ostatních předmětech.