Přidat odpověď
Zuzano, možná to zatím vidíš jen z tvý stránky. Nevidím vlastně nic špatnýho na tom, když rodič v případě problému spolupracuje s učitelkou a pomáhá dítěti problém odstranit. To bych zřejmě udělala taky-i když zrovna v tvém popisovaném případě bych dítě do první třídy vůbec nedala, to jsou věci, který se většinou včas podchytí už ve školce.
Představ si ale, že se časem zjistí u některých dětí problém, skrytý-všelijaké "dys" apod..Dítě bude potřebovat individální přístup, ten taky zdržuje.A musí to řešit učitel, ne rodič.
Jiné dítě je třeba zase výrazně vepředu-v obou našich školách dostalo takové dítě zvláštní úkoly, extra práci-taky to zdržuje..
Přesto je to jedna z věcí, na kterou jsem se vždycky při výběru školy ptala...Je důležitý,aby byla učitelka schopná individuelně se věnovat dětem...
Předchozí