Můj prňáček neslyší souhlásky, prostě je nezaznamená ve slově, absolutně je vypouští, nedokáže si to nějak spojit nebo já nevím, ostatní písmena mu problém nedělají. Pomáhá tak trochu jen každodení opakování již znalých slabik - různé pseudodiktátky, čtení naprosto pošahaných textů(ale aspoň se u toho zasměje ... občas), které vytvořím z těch chabých pár písmen, co znají ze školy... (jak si to jednou zafixuje že to takhle zní s tou kterou souhláskou to písmeno, tak už je to v pohodě, ale je to celkem běh na dlouhou trať), ale jakmile se učí novou samohlásku, tak s tím novým nastává zase dril, aby si to nějak zapamatoval(i když musím uznat, že se školy chodí dost slušně obeznámen už(tz - umí přečíst slabiku), takže jen prostě pilujeme, aby to slyšel pokud možno ve všemožných slovech - i těch, která ještě pro nedostatek znalých písmen, nebo slovní zásobě nezná).
Co s tím nevím, poptám se příští týden na rodičáku, jestli si p. uč něčeho nevšimla, protože mi to prostě přijde divné, aby neslyšel, nebo spíš zvukově nerozeznal AEIOU od sebe a ostatní mu nedělalo problémy(dát mu napsat slovo sova, dočkám se výsledku SV s tím, že tam asi někde něco ještě je, protože takhle je ta sova moc krátká, ale že tam prostě nic jiného neslyší
).