Tak já to řešila 4 měsíce s O2, z těch je mi
Koupila jsem přes ně internet, přes modem, dali nám ho na vyzkoušení, krásně to fungovalo, tak jsme objednali na smlouvu na 2 roky. Do půl roku už nefungoval téměř vůbec. Bylo nám řečeno, že jsme mimo oblast signálu, že vůbec nejsme vhodni na tento internet a že je to náš problém, že jsme si to měli vyzkoušet, na moje, že jsme to zkoušli zjitili, že jsme byli meti prvními a chytali jakýsi zbytkový signál a teď, když je hodně klientů v pásmu, tak se na nás nedostává. O nějakém zrušení smlouvy bez sankcí, byly cca 6000,- nechtěli ani slyšet. Ale internet prostě neběžel. Tak jmsme podali výpověď a teď to začalo, platili jsme 900,- měsíčně, výpověď nelze podat na jejich prodejních místech, pouze poslat na ústředí. Že prý mailem, dostali jsme mail, k 31. zrušili, běží 2měsíční výpověď. Internet stále nefunguje. jen jsme dostali mail o přijetí výpovědí. . měsíc přijde znovu faktura, tak tam volám, že je ti již odpojeno a ukončená výpověď a oni že ne, že výpověď neuznali, že tam máme 200,- dluh a že proto to nezrušili. Nějak se dopočítávala ta pokuta, tak prostě někde vznikla chyba. Oni ani nemají tu slušnost poslat, že nevzali v potaz výpověď. Takže doplatit, znovu výpověď k 31. a další 2 měsíce platit. Je to naprosto neskutečná společnost a na místě, kde jsme smlouvu uzavírali, tohle nejsou prý oprávněni řešit, to se musí jen po telefonu s ústředím, tak člověk nemá nic v ruce. Když jsem je prosila, aby mi píšemně poslai, že jsou veškeré závazky vyrovnány a nic jim nedlužíme, tak mi bylo řečeno, že toto oni neposílají