Syn je 30.8. a odklad jsme mu dali. Místo posledního roku ve školce šel do přípravné třídy do školy. I tam byl stále nejmladší. Nyní je ve 2.třídě a rozhodně není nejstarší a ani opožděného nástupu nelitujeme, ačkoli již před nástupem do 0.třídy četl věty po písmenkách, uměl počítat... Byl ale velmi nesoustředěný a hravý.
Paradox je, že PPP synovi nástup do školy doporučovala, ačkoli my jako rodiče tušili, že by to moc dobře nedopadlo. Měli jsme pravdu - nyní má diagnostikovanou dyslexii, dysorthografii a ADD. Ačkoli je velmi inteligentní a poruchy dost kompenzuje, bylo by to o rok dříve mnohem náročnější.
Osobně na hodinové vyšetření v PPP moc nedám, neboť kamarádovic synovi nástup do školy velmi nedoporučili (narozen 5 dní po synovi - 4.9., četl, počítal, jen je drobnější) - prý nemají rádi uspěchané nástupy do školy, děti prý nejsou dozrálé. U syna argumentovali, že nemají rádi zbytečné odklady
(syn je vysoký - že by byla argumentem výška?).