Přidat odpověď
Má zkušenost s mall.cz je taková, že jakmile se vyskytne nějaký problém, řešení z jejich strany se člověk jen tak nedočká. V mém případě se jednalo o zaslání úplně jiného zboží, než bylo objednáno. Člověk by si myslel, že v případě že zašlou místo set-top-boxu dětskou stavebnici Lego, nebude příliš zdlouhavé přijít na to, že je tato reklamace oprávněná a napravit to. To se ale ukázalo jako obrovský omyl...Přes spoustu urgencí je to pořád ta samá písnička: omlouváme se, budeme záležitost urgovat atd, atd, ale přejít od slov a planých slibů k činům se jim jaksi nedaří. Takže přesto, že to řeším už od 9.listopadu, nemám ani objednané zboží, ani peníze které jsem jim zaplatil. Z toho mi vyplývá: Buď funguje jejich expedice natolik špatně, že je jejich reklamační oddělení přetížené, nebo jim prostě na zákaznících, poté co od nich vyinkasujete peníze, nijak nezáleží. Za 13 roků co využívám internetové obchody absolutně nejhorší zkušenost.
Předchozí