Přidat odpověď
Měla jsem původně vybranou a vysněnou jinou školu, kam ale dcerku nevzali, měli převis 38 zájemců, které museli odmítnout. Dali nám tip na další dvě dobré školy s podobně laděným stylem výuky (moderní metody, kritické myšlení apod), takže jsem šla s dcerou k dodatečnému zápisu do těchto dvou škol. Vzali nás v obou, zvolila jsem tu s lepším dojížděním. Navíc jsem do ní chodila já jako dítě a byla jsem tam spokojená, takže srdeční záležitost. U této školy je navíc výborná školka, kam chodí druhé dítě, předškolák. Takže se ho týká zápis teď v lednu. O to víc to řeším.
S nejmladším se chodí blbě. je to klasický dvouleťák, který nechce být v kočárku, chodí stylem jeden krok dopředu a deset zpět, rychlostí šneka, případně se chce nést v náručí, což se nelíbí ani mě, ani čtvrtému mimi v bříšku, rodím za 5 týdnů.
Kdybych přeložila dceru k nám na sídliště, asi by předškolák musel druhé pololetí zůstat se mnou doma, místní školku jsem skousla dva roky, než jsme utekli se zničeným dítětem. Nemluvě o tom, že stejně nejsou místa, a trvalé bydliště jsme kvůli té současné školce měnili do jiné městské části, takže k nám na sídliště už paradoxně ani nepatříme.
Ano, souhlasím s tím, že důležitý je učitel, a ne škola, ale to se těžko zjišťuje, jakého bude mít dítě učitele, my to zjistili až 1. září, který z učitelů je ten náš.
Předchozí