Přidat odpověď
V synove skole /1-5 trida/ probiha hodnoceni pouze slovni. Az v poleti pate tridy je z duvodu prestupu na dalsi skolu hodnoceni znamkove.
Hodnoceni je velmi podrobne, dale v prubehu roku probihaji pravidelne individualni schuzky s rodici, ktere seznamuji s dovednostmi, ktere dite ovladada ci na kterych je treba jeste pracovat.
Vyuka neni postavena na soutezivosti deti, kdo bude mit dobrou znamku, ale na vzajemne spolupraci. Kazdy z zaku ma stanoveny individualni vyukovy plan, ktery se prizpusobuje tempu ditete. Do dalsiho "levlu" vzdelavani jsou vpusteni deti az tehdy, kdyz probiranou latku zvladnou. /napr. nekteri jiz delaji nasobilku 9ti, jini teprve 6ti../
Skola ma s touto formou vyuky velmi dobre dvacetilete zkusenosti, pri prestupu na gymnazia je uspesnost 80-100procent.
Pohoda a radost, se kterou syn do skoly chodi je k nezaplaceni.
Předchozí