Přidat odpověď
Máme klasické známkování. Ten systém úplně nechápu – zdá se mi, že látka, která by měla být zvládnutá se hodnotí známkami 1 – 5 (nevím, jestli někdo dostal pětku, ale čtyřky a trojky už tam snad lítaj). Těžší a méně běžné úkoly je buď jednička nebo podpis. Když kluk vyhrál na podzim nějaký rychlopočítání, objevily se najednou v sešitku 3 jedničky. Kdo byl druhý, dostal dvě, kdo byl třetí dostal jednu. Ale pak to myslím paní učitelka opustila – asi to nebyla moc dobrá metoda. Já bych se bez známek obešla, ale když vidím, že kluk je celkem ignoruje, tak ať klidně existujou. Myslím, že i ty děti, co nosí trojky a čtyřky se z toho nijak nehroutí. Kluk nosí obvykle jedničky, podtržené jedničky ze čtení a z výtvarky a dvojky ze psaní. Taky úplně nechápu ten systém – sama bych ho tipla na podtrženou jedničku spíš z tělocviku než z výtvarky (kluk nikdy moc nemaloval) ale neřeším to.
Paní učitelka je velmi hodná a kluk ji má rád. A to je důležitější než nějaké známky.
Předchozí