Přidat odpověď
Pájo a vy zkoušíte všechny sykavky najednou, že? Ono je možná lepší je brát postupně. My jsme začínaly S, pak C a nakonec je Z. Ono je to i lepší proto, že ty hlásky jsou podobné (mají zoubky u sebe), ale stejné nejsou.
Opravování je při učení také důležité. Vždy to písmenko, které se učíme, tak opravuji i v běžném povídání, i když zrovna netrénujeme. S mladším prckem jsme teď u C, takže když řekne C špatně (což je zatím skorem vždy), tak ho opravím a on to zopakuje, někdy dobře, někdy se to úplně nepovede, ale zatím trénujeme. Občas mu ujede i S, které normálně umí, tak to také opravím. Ostatní hlásky, které ještě neumí, se neopravují.
A ono také záleží, kde ta hláska ve slově je, nám třeba to C jde nejlépe, pokud je na konci, zvládneme i na začátku, ale uprostřed slova to zatím moc nejde.
Předchozí