jo, byla bych pro,aby prvňáci známky vůbec nedostávali..
Denis teď přinesl samý jedničky, mají je všichni prvňáci, přestože samozřejmě rozdíly mezi "výkony" dětí jsou..Ale všechny se snažily a všechny se taky ze svýho prvního vysvědčení radovaly
Pak ještě dostaly anglické vysvědčení, protže jedou podle dvojích osnov. Tam dostaly podrobný report, kde u každýho předmětu byla slovně napsaná známka(asi jako u nás "výborně, chvalitebně) a pod tím byl poměrně podrobný rozbor,slovní, kde bylo popsáno, jak si dítě vede, kde má případně nedostatky, v čem je naopak šikovné.A pak byl kraťoučká závěrečná zpráva. To se mně moc líbí. Denis byl ze školy jedinej,kterej měl "samý jedničky",byly dvojky i trojky, ale ty děti to nijak zvlášť nezkoumaly, ono jim to "excellent, w. good a good" zas tak rozdílný nepřijde (těm prvňáčkům, mylím..)A z tý zprávy se rodiče dozví mnohem víc..
Starší syn měl několikstránkové slovní hodnocení, bylo to taky super...