Přidat odpověď
MM
u nás taky v to českém programu ty samý jedničky na vysvědčení vlastně formalita jsou...Jinak během vyučování se žádná honba za jedničkama nekoná, známky dostávají, ale špatnej výkon-nebo řekněme slabší výkon, ty děti se snaží všechny je hodnocenej spíš podpisem, možností si to opravit a tak. Ty děti motivujou jinak, je hodně možností. Většinou se učitelka snaží o to,aby každý dítě mělo možnost cítit se aspoň v něčem dobrý. Děti samozřejmě samy vidí,že tomhle je nejlepší třeba Pepík, Janička zas krásně čte, Jiřík má krásný obrázky-a určitě časem bez problémů přijmou i horší známku za nějakej výkon.. Je ale času dost,vidím to zpětně u staršího syna, klidně bych brala slovní hodnocení i v dalších třídách (syn měl samý jedničky, abych nebyla nařčena, že se mi nelíbily horší známky)
Mně prostě v tomhle věku takový to "já jsem lepší,já mám jedničku a ty máš dvojku,heč" vůbec neseí...A je to hlavně zbytečný,tyhle malý děti se fakt dají motivovat jinak, snaží se i bez jedniček,když to učitel umí..
Předchozí