Jojo, proč mě to nepřekvapuje? Taky mám s Tchibem krásnou zkušenost, objednala jsem si zboží za 2000kč, přišlo asi za týden, PPL zinkasoval peníze, postavil balík a sedal do auta. Beru balík a on byl lehkej jako pírko. Hned mi to přišlo divný, zatřásla jsem balíkem a nic. Byl úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúplně prázdný, nebylo v něm nic, byla to jen zabalená kartonová krabice, která mě stála 2000K4. Křičela jsem na PPL chlapíka, ať se vrátí, byla jsem z toho tak v šoku, že jsem nechápala, jestli to není podvodník nebo tak něco, křičela jsem na něj ať se vrátí, že balík je prázdnej, že chci zppět peníze, načež on mi řekl : to není můj problém, NAZDAR! Doma jsem to dost těžko vydýchávala, nejdřív jsem volala na PPL a tam jsem si stěžovala na chování toho maníka, jak se mnou jednal, problém se nesnažil řešit a ještě mi buran řekl nazdar, potom s Tchibem. Tchibo to přijalo, prý se to může stát, prostě mi do balíku "zapoměli" dát zboží, že peníze vrátí. No, vrátili, slíbili do týdne, potom zase do týdne, potom zase.....napsala jsem jim asi sto mailů, dvakrát týdně tam volala a stále peníze na účtu nebyly, až když jsem začala vyhrožovat právníkem a soudem a medializací, tak mi ráčili po DVOU MĚSÍCÍCH peníze vrátit. Pro mě opravdu otřesná zkušenost, v obchodě kupuju, ale poštou už bych si od nich nikdy nic nekoupila
Takže chápu, jsou to šmejdi, hlavně jim neposílej original účtenku! Ať to dobře dopadne