Přidat odpověď
Ahoj holky,
tak zvažuji :) Jak moc vedete k něčemu netalentované děti? Mám chytrou holčičku, školou si jen tak proplouvá, k tomu je pořád nemocná, takže první třídu studuje skoro "dálkově". Hezky kreslí, ale to je tak všechno, není sportovec, nemá hudební nadání, nechce hrát na hudební nástroj (mě to nevadí, stydím se za to a normálně to neříkám, nemám ráda hluk a hudba je pro mě hluk, rádio nepouštím, cd je vypnuté a hudbu snesu jen krátkodobě a jen pár skupin) a musí chodit do družiny, kvůli mé práci. Tak spíš proto, aby jí ta družina nebyla dlouhá, chodí na školní kroužky výtvarky, tanec (spíš aby se vůbec trochu hýbala, ala zdá se, že jí to baví), jazyk. Jazyk se podle mě učí nějak divně, má jedničku, je chválená a umí asi dvě slova - přeháním, ale opravdu skoro nic. Na další / nové kroužky chodit nechce, že už by si neměla kdy hrát.
No tak první třídu jsme pojali, že si má zvyknout na povinnosti, pravidelné aktivity a přizpůsobit se. To v principu funguje, jazyk jí začnu učit sama a co v té druhé třídě? Mám pocit, že jí nerozvíjíme, aby nezakrněla, ale tlačit jí někam, kam nechce?
Jak to řešíte s dětmi, co nejsou zrovna na něco talentovaní a chtějí si hlavně hrát?
Předchozí