Přidat odpověď
můj syn chodí na klasickou školu, ale soukromou, česko-anglickou. Mají dvoje osnovy, dopoledne normálně českou školu,odpoledne jedou podle anglických osnov,taky všechny předměty. jen tělocvik, zpěva kreslení mají jen v angličtině.
V češtině se učily číst po slabikách , ale spusta dětí už číst aspoň trochu uměla a většinou se samy naučili, po psímenkách. Trochu jsem z toho měla obavu,ale nezaznamenala jsem problém. Dneska tamčtou všechny děti naprosto plynně, i se správnou intonací.
Písmenka procvičujou klasicky, nejdřív si je psaly do takovýho velkýho procvičovacího sešitu a pak do písanky, nevím,jednu dvě stránky a pak tak tři řádky za domácí úkol.
Na dlouhé a krátké samohlásky dostávaly cvičení, doplňovací a diktáty. Pokud vím,problémy s tím má hlavně jeden chlapeček,Rus a to je docela logický..Denis s tím problémy sice nemá,ale občas čárky a háčky zapomíná...
Slovům a větám podle mě rozumí, čtou normálně knížky a vypravujou si pak obsah...
V angličtině se učily číst jinou metodou, hned první den dostaly jednoduchý knížky a každý pátek je musely umět přečíst.. učily se rovnou celá slova a kupodivu dneska čtou anglicky všichni líp než česky, je to fakt trochu jiná metoda, v tý angličtině to jinak nejde.A tam psace nepíšou, od začátku používají takový to jejich tiskací písmo. Obávala jsem se toho,že se to dětem bude lést, ale přepínají dobře, jen někdy začal Denis psát do pracovního sešitu místo psacím českým tiskacím anglickým...
Předchozí