Přidat odpověď
Já mám v 1.třídě dvojčata.Tiskací písmena uměli již před začátkem školy-tak nějak se je naučily sami-zjistila jsem to víceméně náhodou. Ve škole jim chybí probrat písmeno g,f,ř,Pak x,q,w,Jinak umí všechna písmena číst i psát.Kluk začal ve čtení spojovat písmena ve slabiky již brzo po nástupu do školy,dcera později.Kluk čte víc plynule,holka lehčí slova plynule,delší a složitější po slabikách. V matematice počítají do 15. Každý den udělají jednu stránku v písance,ale paní učitelka to má zřejmě ještě nafocené,takže ve škole si dělají cvičně a pak tak 4 řádky do písanky a další 4 řádky z písanky mají za domácí úkol. Paní učitelka hodně apeluje,aby děti četly z knížek,takže přečteme stránku ze slabikáře (každý den mají jednu) a pak si vezmou své knížky a čtou.Tyto knížky si můžou nosit i do školy.
Co se týká rozvrhu ten dodržují vč. tělocviku,výtvarky,pracovní výchovy a prvouky.Jen pokud se učitelce zdá že potřebují v matice,psaní či čtení přidat,tak třeba češtinu mají jen půl vyučovací hodiny a druhou půlku mají ten předmět kde dle učitelky musí dohánět. Nikdy to nebylo na úkor tělocviku apod.
Od dubna začínají místo tělocviku chodit plavat,takže se jim bude i měnit rozvrh.
Jinak píší pětiminutovky z matematiky,z češtiny-dělají opis,přepis a píší diktáty. Hodnocení u všech předmětů:bez chyby jedna podtržená,1 chyba jednička, 2 chyby 1/2, 3 chyby dvojka atd. Za chyby se počítá i chybějící tečka za větou,tečka nad i,j apod.
Myslím,že paní učitelka spíš přísnější,ale mně vyhovuje zatím maximálně.Děti si taky nestěžují(mají samé 1 s podtržkou nebo jedničky;kluk moc není na to rukodělné,takže občas má jedničku s malou dvojkou z výtvarky či prac. výchovy).
Předchozí