Přidat odpověď
Jahalo, já vím, ale stejně přinejmenším papírově by byl asistent psaný na syna, kdokoli z rodičů i dětí by se mohl oprávněně ptát, proč tam asistent je, a označit si tak syna jako jiného, což zatím v kolektivu není. Někdy mě to láká -sama jsem to učce nabídla, protože mi přišlo hloupé, jak je vyřízená - ona upřímně řekla, že vyřízená je i z jiných, stejně jsme domluvení, že kdykoli bude mít ona pocit, že už to dál nejde, tak bude asistent. Ideálně mi to připadá jako tobě, ale už jsem se párkrát přesvědčila, že lidé jsou různí a věřit, že asistent bude zrovna ten ideální, co bude dělat, že k synovi nepatří, ale je tam pro všechny stejně. Je možné, že na to dojde, ale určitě bych předtím probrala se synem, jak to je.
Nevím, jestli jste pochopili, jak jsem to myslela s tím systémem a žádostí na asistenta. To já samozřejmně vím, že nárok na asistenta je na základě DG. - asistent nutný, ale myslím, že by to mělo být jinak. Stejně jako píše Sally, někdy se sejde náročnější třída a než trápit učitelku nebo trhat kolektiv, mělo by jít prostě přidělit asistenta na třídu. Snažím se říct, že DG. je hrozně přeceňováno. Je totiž dost jedno do jaké škatulky dg. kdo zapadne, ale jaké jsou jeho skutečné projevy a potřeby a na ty by se mělo "zákonně" reagovat a ne chtít DG.
Petro můžu se zeptat na základě čeho má třída 10 dětí? Je to spec. třída nebo nějaká vesnická, soukromá? Pro dceru by to byl ideální počet dětí, ale do specky se mi moc nechce, v tomto souhlas s Pawlou, a soukromou zřejmě neuplatím.
Předchozí