kreditko - ono hodně záleží na organizaci a propracovanosti plánů integrace, což u nás není ani v plenkách - spíš v prvním trimestru: už TO existuje, ale raději si na to nebudeme moc zvykat, jelikož to může dopadnout všelijak a nic o tom nevíme - pěkně počkáme, až se TO SAMO nějak vyvine a pak se teprve začneme angažovat, studovat knihy aj.
Hele, je to otázka času - dlouho jsem učila děti s ADHD a SPU v běžných i speciálních třídách.
Pokud z nich chceš "vytlouct" to nejlepší, prostě se jim MUSÍŠ hodně věnovat, ale neznamená to, že strádají ostatní. Znamená to pouze, že úča lítá jak idiot a za celou hodinu si neodfrkne
Zpočátku jsem ještě poznámky na téma zvýhodňování dotyčných musela odrážet. Dnes se odvažuju tvrdit, že "zvýhodňování" těchto dětí, až na výjimky, nikoho ani nenapadne.
Upřímně doufám, že to tak bude i s dětmi s vážnějšími handicapy...jen to, sakra, nějak vyřešit.
Jde to, není to těžké, ale u nás všechno trvá léta