No právě.
Ne, nejde vůbec o rasovou záležitost, jen je pro mne jako eshop tento zákazník prodělečný. Nebudu zacházet do podrobností, ale řekněme, že mne ten člověk využívá jako půjčovnu. Jsem velmi vstřícná, konkrétně tomuto zákazníkovi jsem pokaždé ke zboží nucena napsat víc, než se uvádí v eshopu, poskytnu další materiály a odpovědi na otázky, dokonce jsem dávala i dárek navíc a zákazník koupí a vrátí (dárek si pochopitelně nechá
). A zase a zase a zase. Jsem povinna jako eshop přijmout bez udání důvodu zboží do 14 dní zpět. To chápu a beru. Jenže pán tohle dělá znovu a znovu a nijak nemohu ovlivnit, aby po doručení zboží nezjistil, že to "nebylo to, co si představoval, že to bude". Zboží dojde v pořádku zpět, ale vzhledem k jeho povaze mohlo být klidně dva týdny opatrně užíváno....