Mili, jenže mně přijde, že ony ty děti vždycky ty Montessori pomůcky neužívají tak, jak mají. S růžovou věží si dítě hraje tak, že si z toho udělá schody a snaží se po tom chodit. S šuplíčkem na vhazování míčku tak, že do toho rve úplně všechno, co se tam vejde.Do pokladničky taky. V jednom šuplíčku na návštěvě(už nevím v kterým) se snažila slisovat kaštany.Batole ty žetony do pokladničky žmoulá. Nebo děti dělají hodně taky to, že rozhazují fazole, místo aby je přesýpaly. Nebo strhne z Montessori váhy ty misky a hraje na ně jako na činely. Jako divila by ses co všechno dokážou děti s Montessori pomůckama dělat a přitom to vypadá, že jsou jen za jedním účelem
.Já to ale tušila, že to tak dopadne. Stejně jsem ale ráda, že je máme