Slepenino, představ si situaci, kdy dvě rodiny dají svého prvňáčka do školy s malým počtem dětí ve třídě, aby se předešlo problémům... a v té malé skupině se sejde dítě extra úzkostné, bojácné, přecitlivělé s dítětem divokým a hyperaktivním. Obě rodiny to myslí dobře, obě děti za svou jinakost nemůžou... Kdo má větší právo na respekt a chápání vlastní jinakosti? Kdo se má víc učit zvládat žít s jinými lidmi? Kdo má víc ustupovat a pracovat na potlačování vlastní přirozenosti? A ostatní děti ve skupině - mají chodit po špičkách okolo uplakánka nebo pořád snášet divoké chování toho co rychleji koná než myslí? Jak pracovat s dětmi v takové třídě... a navíc je zároveň taky naučit školní látku na kterou je pak logicky méně času a prostoru?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.