Přidat odpověď
Federiko,
psala jsem, často je to od rodičů, že nechtějí návrat do školky nebo že dlouho čekají...
A co ve školce neodhadneš, je schopnost naučit se číst, protože ač se písmenka učí, pro nástup do první třídy stačí, když dítě rozpozná (sluchově) první písmeno ve slově, poslední už je plus a vyhláskovat slovo se dítě učí až během té první třídy...je to něco, k čemu se musí dozrát, urychlit to skoro nejde a většina dětí dozraje právě běhe prvního pololetí...Občas se najde dítě, které má ten přechod od počátečního písmene k hláskování a schopnosti spojovat písmena do slov (nebo slabik) prostě delší...dopředu to neodhadneš...
A opravdu je u většiny opakujících prvňáků problém právě to čtení...
A jako neděje se to pořád. Prostě jednou za dva tři roky se najde dítě, kde se dojde k závěru, že než čtyřka z milosti, tak raději opakování první třídy....a vždy se tak děje po domluvě s rodiči...
Předchozí