Přidat odpověď
Ale psala jsi, že jste dostali rady, jak se synem zacházet, že to fungovalo, ale přes prázdniny se to zas zhoršilo. To asi, že vypadl z rytmu, nebo ne? Nešlo by, abys zase začala jet podle těch rad a seznámila s nimi učitelku? Taková děti budou mít problém vždycky, je potřeba, aby i učitelka zapracovala.
Vzpomněla jsem si, jak můj syn chodil v první třídě první týden do školy kolem devátý ráno - dozvěděla jsem se to po týdnu a byla pomalu na infarkt, protože jsem ho vypravovala ráno včas. On si prostě chtěl sám pohrát na hřišti a když ho to tam přestalo bavit, šel do školy.
Syn není drzý, ovšem v první třídě učitelku ignoroval a ji to rozčilovalo a způsobovalo to spoustu problémů - protože syn prostě vypadl a vůbec nevnímal. Už jsem uvažovala o přeřazení do jiné školy a pak jsem zjistila, že na syna je učitelka moc hlučná a divoká a že se jí bál a jeho obrana byla - uzavřel se do vlastního světa.
Když jsme přišli, co je důvodem jeho podivného chování, šlo už všechno samo. Ale on ve školce problémy neměl, spíš naopak.
Předchozí