Přidat odpověď
Ne, neučíme, neosvědčilo se to. Někteří to berou doslova, ale jen tu polovinu o tom, že si nemusí pamatovat. Neumí ani hledat a ještě navíc netrénují mozek a nepamatují si pro jistotu vůbec nic.
Určitě by nebyl problém dávat úkoly na net, ale proč? Zase se dětem postarat o tu jednu z mála zodpovědností, které mají?
Podle mě by rodiče měli každý u svého dítěte trvat na tom, že když přijde domů ze školy, bude schopné říct, o čem se ten den učili /sčítali jsme pod sebou, hledali jsme kořen slova, zpívali jsme Vyletěla holubička a počítali noty ve 2/4 taktu, v čítance jsme četli o studánce.../, ukázat případně sešity, co v nich ten den přibylo, pracovní listy, kde co dělali v učebnici nebo pracovním sešitu, z čeho je úkol /obvykle navazuje na učivo/. Jenže tohle všechno většina rodičů nechce, nezajímá je to. Děti mají informací od učitelů obvykle dost, stačí, aby jim opravdu věnovaly pozornost. Chtít, aby učitel látku jednou podal a procvičoval s dětmi a pak to ještě komplet znovu přepisoval na internet pro rodiče, je moc.
Předchozí