Zareklamovala bych je, tvářila se hóóóódně naštvaně a asertivně se domáhala vrácení peněz. Pokud budou argumentovat tím, že sešlapaný vzorek není na překážku užívání bot, klidně jim řekni, že tím, jak se podrážka sešlapává, dochází k chybnému postavení chodidla k botě - vzhledem k tomu je velké riziko jak úrazu, tak poškození držení těla a s tím spojených komplikací. Navíc absence vzorku na ZIMNÍCH BOTÁCH přece automaticky vylučuje jejich používání v zimním období - bez vzorku se z bot stávají nebezpečné kluzáky!
Nehledě k tomu, že od bot, které původně stály 1000,-- Kč přece čekáš nějakou kvalitu, ne? Pokud byly zlevněny kvůli nekvalitní podrážce, měla jsi být o tom prodejcem informována. Pokud se tak nestalo, porušil tím svoje povinnosti. Ty bys přece nikdy nekoupila boty, kdyby ti bylo řečeno, že je tam podrážka, která se sešlapává, přece...
Můžeš počkat i další týden, aby bylo sešlapání víc vidět.
Já bych tam šla ale hned!
Věřím pevně tomu, že kdyby se každý ozval, nebudou k nám dovážet tolik šitů...
Reklamační doba je 2 roky - boty by měli vydržet minimálně 1 sezónu, včetně podrážky!
Já reklamovala v pondělí synkovy nové zimní boty v Humanicu - po 1 týdnu!!! nošení popraskal nubuk po stranách, těsně nad podrážkou a do bot teklo (chodili jsme 1 hodinu v lese v rose - on jediný měl totál durch ponožky, i přes impregnaci bot), a to měly mít nějakou texovou vrstvu! Nemluvě o vytahaném připevnění 2 oček, kterými se protahují suché zipy
Boty byly ve slevě - ze 700,-- na 550,-- - tybrďo to 700,--Kč nejsou žádný peníze, nebo co??? Naštěstí mi velmi milá paní reklamaci okamžitě uznala a peníze mi hned vrátili.
(Boty jsem musela koupit nové - naštěstí se mi podařilo o víkendu v Harrachově v prodejně sportovního zboží sehnat daleko lepší, taky ve slevě za 500,-- Kč.)