lipoo,
ano, já nepopírám, že jsou děti, které odklad potřebují..ale stejně tak jsou děti, které ho nepotřebují a stejně ho mají....a hlavní problém vidím v tom, proč ho ty děti potřebují....prostě se očekává, že budou ve všem průměrné a ony nejsou. Odklad jeden nebo více problémů vyřeší, ale další může způsobit....
Podobně jako ty diagnźy dys- poruch...vždyť i když má D. papír, tak stejně řešíš, že místo hodnocení zkoumaného jevu mu učitelka hodnotí něco jiného. Ale to není o IVP, to je o tom, že průměrné dítě zvládá sledovat víc jevů současně, takže se to ve stejnou dobu vyžaduje od všech. Když tohle učitel umí řešit, nepotřebuje žádné papíry z PPP ani IVP, a dělá to. Když tohle řešit nechce nebo neumí, žádný papír ani IVP ho k tomu nedonutí
. Rozdíl je hlavně v tom, že když máš nějaký ten papír v ruce, máš větší šanci se toho nebo onoho někde domoci. Ale většinou to stejně skončí tak, že buď přijmeš přístup učitele nebo dáš dítě jinam
.